f

f

Monday 5 January 2015

NAK RAWAT ORANG LAIN, TAPI DIRI SENDIRI YANG DIRAWAT !



Puan S bawa mak mertuanya yang sakit darah tinggi untuk dirawat oleh saya. Meter darah mak mertuanya naik melebihi 200 tapi masih elok berjalan dan tak pitam. Semasa saya interview mak mertuanya, saya langsung tidak dapat mengesan sebarang kehadiran jin dalam tubuh mak mertuanya. Tetapi saya dapat mengesan kehadiran jin dalam badan puan S yang sedang duduk & berbual bersama tetamu yang lain.

Saya lantas memanggil puan S untuk saya scan. SAH, memang ada kumpulan jin! Puan S terkesima dan menjawab beberapa soalan saya yang ada kaitan dengan jin. Semua jawapan menjurus kepada gangguan jin sihir! Puan S setuju untuk dirawat. Saya memulakan rawatan dan seperti biasa saya akan memanggil jin dalam badan pesakit untuk berinteraksi. Puan S kerasukan.

Puan S kerasukan beberapa ekor jin sihir. Kumpulan jin sihir ini dihantar untuk mengganggu keluarga puan S (termasuk ibu mertuanya yang tinggal bersama) atas sebab-sebab tertentu. Saya arahkan kumpulan jin sihir ini membuang barangan sihir pada puan S termasuk barang sihir di kepala ibu mertuanya yang membuatkannya sakit darah tinggi. Setelah semua barangan sihir dibuang saya menyampaikan dakwah Islamiah agar kumpulan jin ini beriman kepada Allah SWT. Dakwah berjaya! AlhamdulilLah.

Kumpulan jin ini saya Islamkan dan hijrahkan mereka ke Kota Suci Madinah Al-Munawwarah. Allahu Akbar!

Selepas puan S, dia beritahu nampak orang yang dimaksudkan. Saya beritahu jangan percaya 100% tetapi berhati2lah dengan individu tersebut.

Bi'iznilLah...

UAK.012.2073938
http://www.motivasisurvivor.com
http://www.ustazahmadikajang.blogspot.com
http://www.penderasrezekiislami.blogspot.com
http://www.bekamanugerah.blogspot.com

FB : Ustaz Ahmadi Kajang
FB : Pusat Motivasi dan Ruqyah

1 comment:

  1. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 822 4631 1483




    ReplyDelete