f

f

Friday 8 November 2013

JIN SYABU (ICE) DITEWASKAN DENGAN RUQYAH DAN BEKAM !!


AlhamdulilLah baru selesai merawat seorang belia lelaki yang ketagihan dadah jenis syabu.

Saya berani jamin (Bi'iznilLah) kepada pihak keluarga bahawa anak mereka ini diganggu jin saka yang mendorong dia terjebak dengan dadah. Saya meruqyah lelaki ini dan memang tepat ada 5 ekor jin saka yang kafir menumpang dalam badannya. Saka ini saka harimau. Sesuai dengan jenis saka harimau ini menjadikan lelaki ini pemarah, pemalas, dan kuat tidur. Lagi merumitkan keadaan apabila terlibat dengan dadah. Semua ahli keluarga menjadi takut dengannya.

AlhamdulilLah, kumpulan jin saka ini agak mudah diuruskan. Bi'iznilLah, kesemua jin dikeluarkan dan dihantar ke Madinah.

Sesi bekam dilakukan kepada pesakit, dan terlalu banyak darah kotor lagi toksin mengalir keluar. Ada yang berbuih2 macam air sedang mendidih, ada yang pekat macam agar2 dan bertali serta berwap.

AlhamdulilLah, pesakit merasakan badannya ringan dan rasa ketagihan hampir hilang seperti sihat sediakala! Semuanya kuasa Allah SWT.

Pengalaman saya merawat kes dadah, hidu gam dan lain2 ketagihan walaupun ketagih main online game seumpamanya memang akan ada gangguan jin. Jadi awasi anak anda danbuat rawatan segera jika terdapat sebarang unsur ketagihan!

Darah TOKSIN berbuih sedang keluar !

Darah gangguan JIN yang melekat dan bertali !

HUBUNGI SAYA USTAZ AHMADI HAJI DIN (012-2073938) UNTUK RAWATAN DADAH DAN HIDU GAM MELALUI KAEDAH RUQYAH DAN BEKAM !!

No comments:

Post a Comment