f

f

Tuesday 19 November 2013

RAWAT KANAK-KANAK 3 TAHUN YANG GANAS !!


Baru-baru ini saya mendapat kes seorang kanak-kanak perempuan usia 3 tahun yang agak ganas. Ibu bapanya tak tahu punca anak mereka tiba-tiba menjadi ganas. Cara ganas dengan menempik, marah-marah, baling barang dan kuat merajuk.

Saya bacakan beberapa ruqyah pendek dan terus kanak-kanak ini meronta dengan kuat tak padan dengan usia 3 tahunnya. Saya dapat merasakan ada tenaga yang amat kuat dalam badannya. Ditambah lagi dengan dengusan dan ngeraman yang kuat. Ini saka harimau!

Terus saya peluk dan kunci badan si anak ini. Tangan kanan saya letakkan atas kepalanya dan tangan kiri saya letakkan di dadanya. Saya mula bacakan ayat-ayat binasa dan saya lanjutkan dengan zikir penghancur 'Inkanat...' sebanyak 33 kali dan zikir serangan alam semesta 'wama romai ta iz...' sebanyak 33 kali.

AlhamdulilLah, terus si anak ini lemah. Berita terbaru yang saya dapat, anak mereka kembali normal. Bi'iznilLah, Allahu Akbar!!

No comments:

Post a Comment