f

f

Tuesday 19 November 2013

PATUTLAH NASI BASI, RUPA-RUPANYA...


19 Nov - Pagi ini di rumah, saya buka periuk nasi dengan hajat nak panaskan nasi yang saya masak malam tadi dan sup gear-box yang dimasak isteri masih ada lagi. Malangnya nasi tersebut telah basi sampai lembik. Saya agak terkejut kerana ini tanda yang kurang elok. Saya sebagai perawat dapat merasakan ada serangan ke atas keluarga saya.

Petangnya, baru saya dapat mengesan kekhuatiran saya pagi tadi. Rupanya ada 5 ekor jin sihir sedang menyerang dan meletakkan barang-barang sihir pada kami sekeluarga!

AlhamdulilLah kes selesai. Maaf saya tidak dapat bercerita lebih lanjut kejadian selanjutnya. Hanya sekadar berkongsi petua jika nasi di rumah anda cepat basi walaupun baru dimasak, itu tanda kehadiran JIN !!


No comments:

Post a Comment