f

f

Friday 7 February 2014

BUANG AIR BESAR SEBULAN SEKALI SAHAJA AKIBAT PENANGAN JIN SIHIR !!


Baru ini saya menerima seorang pesakit gadis muda yang menderita akibat diserang jin sihir.

Sakitnya bermula pada bulan 10 tahun lepas. Keadaannya agak kritikal apabila kerap dirasuk menjadi tak tentu arah dan susah tidur. Apa yang mengejutkan ialah sejak beliau sakit, beliau hanya buang air besar hanya sekali sebulan sahaja! Walaupun beliau makan seperti biasa macam orang lain.

Bagaimanapun beliau tidak mengadu sakit perut atau sembelit. Sebaliknya beliau menjalani kehidupan seperti biasa sahaja. Cuma yang menghairankan ke mana perginya makanan-makanan yang dimakannya setiap hari sehinggakan beliau buang air besar hanya sebulan sekali sahaja, Wallahu'alam.

Setelah bacaan ruqyah yang saya bacakan, beliau kerasukan! Daripada seorang gadis yang ceria terus bertukar watak menjadi seorang yang bengis dan muka penuh kebencian memandang saya. Jin yang merasuk ini agak degil untuk bekerjasama dengan saya. Lalu saya tamatkan riwayatnya dengan izin Allah SWT.

Gadis ini kembali sedar dan semoga beliau pulih daripada gangguan dan kesihatannya kembali pulih sedia kala seperti orang lain.

No comments:

Post a Comment