f

f

Friday 7 February 2014

MRI SCAN (Magnetic Resonance Imaging) PUN GAGAL MENDETEKSI SAKIT BELAKANG 2 TAHUN !! 1 JAM RUQYAH TERUS SIHAT SAKIT BELAKANG !! Bi'iznilLah




Seorang pesakit saya pernah mengalami sakit belakang yang luarbiasa selama 2 tahun. Sakitnya bermula setelah melahirkan anak sulungnya. Akibat sakit yang tidak tertanggung akhirnya beliau pergi membuat scan MRI di sebuah hospital swasta.



Doktor yang merawat beliau tidak dapat mengenalpasti dengan tepat apa punca sakitnya walaupun setelah melakukan MRI. Cuma doktor memberitahunya memang seakan ada corak yang aneh yang tidak dapat dihuraikan melalui perubatan moden. Akhirnya doktor hanya mampu memberikan ubat tahan sakit yang paling kuat, itu sahaja.


Pesakit ini tidak berputus asa dan beliau berusaha pula dengan rawatan Islam dengan saya.

AlhamdulilLah setelah saya membacakan ruqyah, beliau kerasukan jin saka harimau sebelah datuknya dari Indonesia. Saya bertanyakan beberapa soalan, antara jawapan yang diterima ialah saka harimau mengaku membuatkan tuan badan ini sakit belakang, malah memakannya! Memang lazimnya kalau sesiapa yang ada saka harimau akan sakit belakang.

Jin saka harimau ini berjaya saya Islamkan dan hantarnya ke Madinah, Bi'iznilLah.

AlhamdulilLah, sakit belakang beliau terus hilang dan beliau membuat scan MRI lagi sekali untuk memastikan corak tempohari masih ada atau tidak. Dan doktor mengesahkan corak tersebut telah hilang dan keadaan belakangnya melalui scan MRI amat sihat sekali.


No comments:

Post a Comment