f

f

Monday 24 February 2014

KERABAT DIRAJA DIGANGGU SIHIR MADURA 40 TAHUN !!


Pagi semalam saya menerima tetamu keturunan Tengku. Seorang wanita tua yang menderita sakit sihir selama 40 tahun lebih!

Saya tidak berhajat untuk menceritakan perihal kerabat Tengku dan bagaimana bermulanya sakit yang ditanggung demi menjaga kerahsiaan antara perawat dan pesakit. Bahkan pula ini melibatkan pesakit berprofil tinggi.

Seperti biasa saya akan meruqyah sekitar setengah jam. Kemudian membaca ayat 'pemanggil' (ayat Quran) dengan tujuan berinteraksi dengan jin. Jin pengganggu terus merasuk Tengku ini. Gaya bahasanya loghat Indonesia. Karakter jin ini agak sombong dan bongkak tetapi masih boleh dibawa berunding.

Jin memberitahu kumpulan jin sihir ada 5 ekor dalam badan Tengku. 3 ekor berasal daripada sebatang keris, seekor dari Siam dan seekor lagi dari kuil Hindu di Bukit Damansara yang telah dirobohkan.

Saya menjalankan sesi dakwah kepada semua jin-jin sihir ini. Ada juga beberapa persoalan yang ditimbulkan dikalangan jin ini dan saya jawab dengan berhemah. Syukur AlhamduliLah, akhirnya kesemua jin-jin ini bersedia memeluk Islam!

Sebelum saya mengIslamkan jin-jin ini, saya mengarahkan kumpulan jin ini membuang segala barang sihir di tubuh Tengku. Kesemua jin patuh dengan arahan saya. Selesai sesi pembersihan barang sihir, saya menjalankan acara pengIslaman kepada semua jin sihir ini.

Selesai mengIslamkan jin-jin ini, saya terus menghantar kumpulan jin ini ke Madinah.

AlhamdulilLah, Tengku kemudiannya sedar dan senyum kepada saya.

Berkat ayat-ayat Allah SWT, gangguan selama 40 tahun berjaya dibanteras dalam tempoh sejam sahaja! Bi'iznilLah!

Pelbagai ustaz dan bomoh dijumpai semuanya tidak bertahan lama. Termasuklah seorang bomoh Madura bernama Hendry. Jin yang merasuk asyik menyebut nama bomoh Hendry dan memberitahu akan muslihat bomoh Hendry yang bukan nak merawat tetapi memburukkan lagi keadaan dengan kerja-kerja sihirnya.

Semoga kehidupan Tengku ini tidak lagi diganggu jin sihir selepas ini.

1 comment:

  1. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 822 4631 1483




    ReplyDelete