f

f

Tuesday 3 December 2013

HARIMAU JAWA DAN MATA MERAH DI KEM SAYA !!

Kisah di SURVIVOR CAMP MALAYSIA Siri 32
24-28 Nov 2013.

*Saya sedang mengunci harimau Jawa.

Seperti biasa saya akan meruqyah kesemua peserta kem saya pada hari Isnin. Ketika bacaan ruqyah dibacakan ada beberapa peserta mula terkesan. Jin dalam badan mereka mula gelisah dan tidak tenteram. Gejala ringan ini dapat saya rasakan berlaku kepada kebanyakan peserta. Itu petanda yang baik. Rancangan saya ialah ruqyah akan diteruskan pada setiap hari. Di samping ayat-ayat Al-Quran yang berupa pukul, bakar dan baling untuk menyiksa jin akan menjadi zikir harian para peserta kem saya.

Pada masa ruqyah ini dibacakan, ada seorang peserta perempuan usia 18 tahun mula nak mengganas. Saya spray air ruqyah beberapa kali ke wajahnya. Dan terus beliau meronta menepis tangan saya dengan kasar. Saya mula memegang tengkuknya untuk melemahkan kekuatannya. Bagaimanapun saya kurang upaya kerana jin ini teramat kuat. Terus saya minta bantuan fasi lelaki datang membantu. Kedua fasi saya memegang beliau dan jin ini masih mampu menolak dan mengangkat kami bertiga.

Saya dapat meneka jin ini seekor harimau melalui gaya tangannya yang mencengkam dan asyik mencakar tangan saya sampai berdarah. Saya tahu kelemahan jin harimau ini terutamanya di pinggang dan tapak kaki. Jin menjerit-jerit kesakitan apabila saya tusuk jari di kedua tempat tersebut.

Jin ini jin kafir agama Buddha dan berasal dari tanah Jawa sebelah keturunan ibunya. Mereka ini asal dari Taiping Perak. Saya tangguhkan urusan dengan jin harimau ini dengan beberapa ayat pelemah dan menidurkannya.

Sesi peserta perempuan ini saya teruskan pada hari Rabu. Selesai meruqyah beliau, saya ikat makrifat beliau dengan potongan ayatul Quran. Kemudian saya cabar jin harimau untuk membukanya. Jin ini berusaha dengan sedaya-upayanya untuk membuka ikatan yang saya buat. Akhirnya jin ini berjaya membukanya! Bagi saya jin ini memang kuat dan bukan calang-calang jin. Kerana biasanya jin tidak akan boleh bergerak lagi setelah diikat. Tanpa membuang masa, saya terus merebahkan peserta ini sebelum perkara tidak diingini berlaku lantas makrifatkan ibu jari tangan kanan saya yang telah saya bacakan ruqyah sebagai pedang yang tajam dan menyembelih leher jin pada leher peserta ini. AlhamdulilLah...selesai. Peserta ini sedar dan keletihan. Beliau merasakan badannya amat ringan.

Bagaimanapun selepas saya selesaikan jin-jin lain yang mengganggu kawan-kawannya, beliau datang meluru berjumpa saya memberitahu kedua matanya berdarah! Masya Allah...terus saya minta fasi bawakannya ke Hospital Pakar An-Nur Bangi.

*Mata peserta ini menyamai mata gambar di atas.

Laporan yang saya dapat ialah, doktor pakar mengesahkan urat matanya pecah dan berdarah. Kata doktor, puncanya ialah beliau telah menggunakan kekuatan yang luarbiasa sampai menyebabkan urat matanya berdarah. Rupanya beliau telah menggunakan tenaga yang terlalu kuat saat hendak memutuskan ikatan yang saya telah lakukan semasa rawatan.

Bagaimanapun doktor mengatakan kes ini tidak serius. Doktor memberikan ubat titik sahaja dan mata peserta ini akan pulih semula tetapi mengambil yang agak panjang.

Saya akan teruskan rawatan ke atas keluarganya selepas tamat kem nanti.

No comments:

Post a Comment