f

f

Saturday 28 December 2013

JIN SIHIR 18 TAHUN + ULAR MATI + HEMPEDU BUAYA

Assalamualaikum.

Agak lama saya tidak up-date blog rawatan saya ini. Agak ramai pesakit yang datang ke pejabat saya kebelakangan ini terutama keluarga bekas peserta kem saya. Post kali ini saya hendak menceritakan susulan rawatan kes peserta saya di kem. Ingat lagi kisah mata merah dalam post saya yang lepas. Keluarga peserta ini datang buat rawatan susulan untuk ibunya.

Saat si ibu ini masuk ke dalam pejabat, saya mendapati wajahnya pucat. Beliau bagaikan ketakutan untuk melihat saya. Maklumat yang saya dapat dari suaminya, isterinya dalam seminggu sebelum bertemu saya telah mengalami sakit-sakit di seluruh badan. Dan semasa dalam perjalanan dari Taiping ke pejabat saya, si isteri mengalami kembung perut seperti busung. Sekejap kembung sekejap surut.

Tanpa melengahkan masa, saya mengarahkan si ibu terus duduk di lantai dan melunjur kaki. Dalam hati saya, saya mengagak akan kerasukan harimau. Selepas si ibu ini memejamkan mata, saya membacakan BismilLah dan terus memanggil jin yang dalam badan si ibu untuk berdialog. Kemudian si ibu ini kerasukan dan mengangguk kepalanya sebagai tanda kehadiran jin.

Saya jangkakan si ibu ini akan beraksi seperti harimau sama macam anak perempuannya semasa di kem. Tetapi aksi yang berbeza dibuat si ibu. Tangannya seperti sedang menari ala tarian perempuan Siam. Terus saya mengasak soalan, kamu jin sihir?! Jin mengaku jin sihir dan bukan saka harimau.

Saya mengasak lagi soalan, kamu nak keluar atau tidak?! Jin menjawab dengan suara dalam lagi garau, aku tak nak keluar! Saya terus mencapai kayu rotan saya dan memulakan sesi 'membelasah' jin tersebut melalui medium bantal. Tersentap-sentap badan jin ini kesakitan. Tetapi jin ini berlagak tak nak tunjuk dia sakit.

Saya cukup suka kalau berhadapan dengan jin degil seperti ini. Saya terus mengambil peluang menyampaikan dakwah Islam walaupun berkali-kali jin ini menolak untuk memeluk Islam. Setelah beberapa kaedah penyeksaan saya lakukan akhirnya jin ini mengaku kalah dan menceritakan perkara sebenar. Jin ini bersedia untuk memeluk Islam dan membuang semua barang sihir yang ada pada si ibu selama 18 tahun!

Selepas memeluk Islam, jin memulakan sesi membuang barang sihir. Dan saya amat kasihan melihat jin ini kesakitan membuang barang sihir berupa 'hempedu buaya' di bahagian perut si ibu. Melolong-lolong dan terguling-guling jin ini berusaha menolak naik hempedu buaya dari perut naik ke mulut dan terus muntah berkali-kali. Seperti ketulan daging yang kekuningan yang keluar.

*Gambar muntah sebenar.

Bukan itu sahaja, segala paku, debu mayat, kaca dan jarum diletaknya pada seluruh badan si ibu. Selesai membuang barang sihir yang agak lama, jin ini saya arahkan menarik semua kumpulan jin sihir yang ada pada suami dan anak perempuannya. Amat mengerikan melihat cara jin ini menarik keluar jin-jin dalam badan suami dan anaknya. Iaitu dengan menyedut melalui mulut ke beberapa bahagian badan suami dan anaknya! Setiap kali menyedut, setiap kali itulah dia muntah.

Setelah selesai menyedut dan semua barang sihir dibersihkan, saya memulakan sesi untuk menghantar jin ini ke Madinah. Jin ini sempat meminta maaf kepada suami atas semua perbuatannya. AlhamdulilLah, sesi memindahkan jin ini berjalan lancar.

Si ibu kemudian sedar. Dan beliau memberitahu nampak si pelaku semasa dia kerasukan. Iaitu bekas........(rahsia).

Setelah mereka pulang ke Taiping, si ibu ini menelefon saya memberitahu semasa sesi rawatan pada pagi Jumaat tersebut waktu yang sama saudara mereka di Taiping menjumpai seekor ular besar yang mati depan pintu rumah mereka. Badan ular itu dipenuhi dengan pukulan dan luka-luka. Mungkin kesan rotan yang saya belasah pada bantal masa sesi rawatan dilakukan. Wallahu'alam.


Ular memang kerap digunakan sebagi medium sihir.

*Semasa saya soal-siasat, jin mengaku bahawa dalam keturunan si ibu memang ada saka harimau.

No comments:

Post a Comment