f

f

Friday 6 December 2013

MENAGIH DADAH 5 TAHUN DAN BERHENTI MENAGIH SEKELIP MATA HANYA DALAM SATU MALAM SAHAJA !!


5 Dis saya menerima kes seorang anak muda lelaki usia 20 tahun yang mengalami gangguan misteri. Ibu bapanya menceritakan kepada saya, mereka baru sahaja tahu pelbagai cerita dahsyat anak mereka ini selepas Hari Raya Idulfitri yang lalu.

Rupanya si anak mengakui telah terlibat dengan najis dadah sejak usia 15 tahun! Dan beliau pandai menyimpan kegiatannya daripada pengetahuan pihak keluarga.

Pada satu hari selepas hari raya, si anak yang buruk akhlak secara tak semena-mena menjadi seorang anak yang teramat soleh dan baik dengan ibu bapanya. Solat 5 waktu tak tinggal, malah solat sunat rawatib menjadi kewajipannya. Solatnya pula terlalu lama dan penuh khusyuk. Solat tahajud setiap malam dan solat dhuha setiap pagi menjadi amalannya.

Sikap kasarnya yang sebelum ini berubah menjadi anak yang penuh kasih sayang dengan pihak keluarga. Semuanya berlaku dalam masa satu hari sahaja! MALAH KETAGIHAN DADAH SELAMA 5 TAHUN ITUPUN HILANG DALAM MASA 1 MALAM SAHAJA!

Saya teramat terkejut mendengar cerita si anak dan disahkan oleh kedua ibu bapanya. Tak pernah selama saya terlibat dalam pemulihan ketagihan dadah menjumpai kes seperti ini.

Sepanjang menemubual remaja ini saya lihat beliau asyik senyum. Bahasanya penuh sopan santun dan beradab dengan ibu bapanya. Bagi saya ada sesuatu yang masih belum terungkai. Lalu saya bertanya kepada remaja ini, "Yang dalam badan kamu dia cakap apa sekarang?"

Dia kata, "Bodoh kamu cerita semua! Balik sekarang!"

Memang tepat jangkaan saya ada jin dalam badan remaja ini. Dipendekkan cerita setelah menemubual panjang remaja ini, beliau sentiasa mendengar suara-suara halus di telinganya dan di hatinya. Semuanya mengajak kepada perkara yang negatif. Bagaimanapun remaja ini masih boleh bertahan untuk tidak terpengaruh dengan segala ajakan dan hasutan suara tersebut.

Saya meminta kedua ibu bapanya memejamkan mata sebentar. Dan saya dapati kedua ibu bapanya turut sama dihuni jin. Saya membuktikan kebenaran kata-kata saya dengan meruqyah pendek si ibu. Selepas beberapa ketika tangan kanan si ibu mula bergerak sendiri tanpa dapat dikawal !

"Benar kamu kumpulan ULAR?!" soal saya.

Tangan kanan si ibu mengiyakannya! Saya telah syak ini perbuatan ular berdasarkan maklumat yang saya dapat sepanjang interview.

Saya tidak meneruskan rawatan, sebaliknya saya berikan beberapa amalan DIY untuk di buat di rumah dan selepas seminggu datang semula berjumpa saya.

No comments:

Post a Comment