f

f

Saturday 1 March 2014

SAKITNYA KEPALA AKU NIH !! MRI SUDAH, CITY SCAN SUDAH, PAKAR SUDAH...SEMUA NOTHING !! KENAPA BISA SANGAT SAKIT KEPALA NIH ?!! ARGHHH 2 BULAN AKU SAKIT !!


Gempak betul tajuk di atas. Begitulah keluhan dan stress yang diluahkan seorang wanita yang datang ke pejabat saya hari petang tadi. Beliau bekerja di sebuah pejabat GLC kerajaan yang terkenal dan telah 2 bulan menanggung derita sakit kepala yang bukan kepalang.

Saya melihat matanya merah dan tangan yang bergetar menahan sakit kepalanya. Bagaimanapun beliau masih mampu bercerita perihal sakitnya kepada saya dengan sabar. Saya cuba terus mengoreksi sakitnya, perihal sejarah keluarga, tempat kerja dan yang paling penting pengalaman mimpinya.

*Mimpi jatuh dari tempat tinggi adalah SAKA!

*Mimpi sebarang unsur air adalah SIHIR!

Beliau menceritakan kepada saya bahawa beliau kerap bermimpi naik tempat tinggi dan jatuh. Serta bermimpikan unsur air yang banyak. Mimpinya menggambarkan gangguan jin saka (tempat tinggi) dan jin sihir (unsur air).

*NOTHING!

Saya juga bertanyakan apakah rawatan yang telah beliau lakukan sebelum berjumpa saya. Beliau menerangkan bahawa beliau telah melakukan MRI, CT Scan, blood-test, dan berjumpa ramai pakar perubatan. Ada doktor pakar mengatakan di bahagian belakang tengkuknya seperti ada tumor yang kecil yang menyebabkan kesakitan melampau dan perlu dimusnahkan dengan laser. Bagaimanapun pendapat itu disanggah oleh doktor yang lain. Bagaimanapun beliau tidak bersetuju untuk dirawat dengan laser dan hanya bergantung pada ubat-ubatan sahaja. Tetapi sakit kepalanya masih tidak berkurang! Malah ada doktor pakar yang merawatnya mengatakan bahawa beliau sihat dan tidak sakit!

Hinggalah kakaknya mencadangkan kepadanya untuk berjumpa saya. Kebetulan anak kakaknya pernah dirawat oleh saya dan pulih, Bi'iznilLah. Saya memberikan sedikit taklimat kepada beliau akan tatacara rawatan saya dan beliau bersetuju.

Mula sekali saya cuba untuk terus berinteraksi dengan puluhan jin dalam badannya. Bagaimanapun, hasrat saya itu dibuat endah tak endah sahaja oleh jin-jin tersebut. Saya memberikan amaran bahawa saya akan membacakan ruqyah yang akan menyakitkan mereka. Saya memulakan ruqyah dan tak sampai 10 minit membaca, jin-jin dalam badan pesakit mula menunjukkan kesakitan dan mahukan saya memberhentikan bacaan dan mereka ingin berinteraksi dengan saya.

Hasil interaksi, saya mendapati terdapat lebih daripada 10 ekor jin sihir dan seekor jin saka! Interaksi bercorak penyiasatan itu terus berterusan dan banyak maklumat yang saya perolehi termasuk ahli keluarga lain yang hadir. Kumpulan jin sihir mengaku menyebabkan sakit kepala kepada pesakit dan mengaku meletakkan pelbagai barangan sihir!

*Ilustrasi gangguan jin penyebab sakit kepala!

*Contoh barangan sihir yang terkenal digunakan!

Selesai berinteraksi saya menyuruh kumpulan jin ini balik ke tempat tinggal mereka dalam badan pesakit. Ada sebab saya memberikan arahan sebegitu. Saya meminta pesakit ini untuk mandi dengan kaedah saya selama 7 hari tanpa putus. Dan kemudian datang semula untuk susulan.

In shaa Allah, sesi akan datang saya akan merawatnya dengan intensif setelah kumpulan jin-jin ini lemah akibat mandi 7 hari tersebut yang juga meluluhlantakkan semua program, ikatan dan barangan sihir pada tubuh badan wanita ini, Bi'iznilLah.

*BEKAM baik untuk sakit kepala & banteras jin!

Hubungi saya untuk rawatan jin dan bekam!

No comments:

Post a Comment