f

f

Saturday 26 October 2013

KURANG 24 JAM AWAK AKAN MATI !! RAWATAN SIHIR DI HOSPITAL PRINCE COURT KL !!


24 Okt (Khamis) jam 9 malam saya bergegas ke Hospital Prince Court KL (Bukit Bintang) kerana ada seorang pesakit yang diberitakan agak kritikal dan memerlukan rawatan Islam.

Saya menerima panggilan telefon pada petangnya untuk datang ke hospital tersebut. Kawan pesakit tersebut memberitahu saya, kawannya yang sakit itu mulanya dimasukkan ke Hospital Selayang setelah mengalami kekejangan badan. Setelah beberapa hari di Hospital Selayang pihak doktor seramai 6 orang tidak dapat meneka jenis sakit yang dihidapinya. Darah dan air dalam badannya semakin berkurang dan doktor tidak tahu bagaimana kehilangan darah dan air itu boleh berlaku walaupun pelbagai ujian dilakukan. Akhirnya pihak Hospital Selayang menyuruhnya pulang ke rumah dan segera follow-up di Hospital Prince Court KL kerana beliau memang client di situ.

Selepas 2 hari baru kawannya ini pergi ke Hospital Prince Court setelah berehat 2 hari di rumah dalam keadaan yang amat nazak! Cekal sungguh! Sesampai sahaja di Hospital Prince Court, doktor peribadinya memberitahu, "Kurang 24 jam awak akan mati!" Hebat doktor pangkat Profesor ini mentakwilkan beliau sebegitu rupa. Maklumlah semua di sana pakar2 yang hebat seperti Prof Dr. Muhaya.

Kenapa doktornya mentakwilkan beliau sebegitu rupa? Kerana, dalam badannya hanya tinggal beberapa 'sudu' gula dan air sahaja (bahasa saya). Jururawat yang bertugas tidak dapat mengeluarkan darah melalui syringe (spt tiada darah) dan air kencing hanya sekitar satu sudu besar sahaja yang keluar. Kalau begini sakitnya, tak payah doktor, yang tak belajar doktor macam saya pun akan kata, "Kurang 24 jam awak akan mati!".

Pada malam saya sampai itu, pesakit telah 3 pain darah dimasukkan. Tetapi badannya masih lemah akibat sakit kekejangan yang tiba2 dan darah serta air yang ghaib entah ke mana dengan pantas.

Kawannya menelefon saya kerana merasakan sahabatnya itu memerlukan rawatan sampingan. Saya yang pertama kali sampai ke hospital itu kepalang terkejut kerana kemewahan dan keindahan luar dan dalam hospital. Rasa macam bukan hospital pun ada, rasa macam di airport atau di hotel sahaja. Saya ingatkan Hospital KPJ tu dah cukup mewah. Rupanya ada lagi mewah :)

*Maklumlah Petronas punya...

*Atrium, bahagian lobi.

Semasa saya tiba di bilik pesakit, saya dapat rasakan aura jin di dalam bilik tersebut. Ini berdasarkan perubahan pada deria dan fizikal badan saya. Maka seperti biasa, saya menjalankan sesi interview. Tepat seperti jangkaan saya, ada jin SAKA DAN SIHIR!

Bi'iznilLah, saya berjaya keluarkan jin2 sihir. Bagaimanapun saka yang ada saya tangguhkan dahulu kerana keadaan pesakit yang agak lemah.

Kemudian, saya menyambung sedikit interview dan terbongkarlah macam2 cerita malam itu. Dan baru semua yang ada dalam bilik itu tahu. Maaf tak dapat dikongsikan, P&C. Wallahu'alam...semoga beliau cepat sihat.

No comments:

Post a Comment