f

f

Tuesday 29 October 2013

MAHAGURU SILAT - AYAHANDA KAWASAN TERIMA RAWATAN !!


Baru ini saya menerima kunjungan keluarga pengamal silat, ayah, ibu dan anak lelaki. Ayahnya seorang Pengerusi silat negeri KL dan Selangor. Masalah keluarga ini ialah anak lelaki mereka yang agak malas, suka keluar malam, main snooker, melepak, merokok dan sebagainya.

Saya terus menginterview suami isteri ini untuk mencari perkaitan dengan gangguan jin. Dan saya dapat 'menghidu' wujud gangguan kepada mereka 3 beranak ini.

Saya meminta izin untuk meruqyah si ibu. Selepas 20 minit meruqyah, berlaku kehadiran jin sihir beragama Hindu! Hampir 10 ekor jin sihir yang ada! Dan saya terus menyoal jin berkenaan untuk mengetahui sama ada wujud kumpulan jin yang sama kepada suami dan anaknya. Jawapannya memang ada banyak ekor jin sihir pada suami dan anaknya. Kumpulan jin ini juga yang cuba mengganggu gugat keharmonian rumahtangga keluarga ini.

Mujur jin sihir pada si isteri ini agak mudah diuruskan. Saya arahkan jin2 sihir ini untuk membuang semua barang sihir yang diletakkan pada badan pesakit. AlhamdulilLah selesai membuang barang sihir, kumpulan jin sihir ini bersetuju memeluk Islam. Setelah saya pindahkan kesemua kumpulan jin ini ke tempat suci, masuk lagi jin2 yang lain. Saya mengesyaki jin2 yang masuk ini dari tubuh anak atau suaminya yang ingin memeluk Islam. Setelah beberapa sesi pengIslaman dan pindah ke tempat suci, saya tangguhkan rawatan kerana hari semakin lewat petang.

Selesai merawat, pesakit memberitahu saya bahawa dia tahu siapa yang membuat sihir ke atas mereka sekeluarga. Kerana nama pengupah itu tiba2 sahaja terus masuk dalam ingatannya semasa sesi rawatan. Dan beliau memberitahu, patut kebelakangan ini si penama itu asyik telefon dan asyik bertanyakan tentang kesihatan mereka sekeluarga. Saya beri tips, jika dia telefon lagi jangan beritahu sihat sebaliknya beritahu tak sihat. Kerana pengamal sihir pantang dengar pesakit sudah sihat kerana dia akan 'top-up' baru lagi. Wallahu'alam...

Saya berikan beberapa amalan untuk halau jin dan benteng diri. Semoga Allah permudahkan urusan mereka sekeluarga.

No comments:

Post a Comment