f

f

Sunday 6 October 2013

SIHIR TELEFON!


Post kali ini saya akan berkongsi bagaimana teknik yang digunakan untuk menyihir melalui telefon.

Saya menasihatkan anda agar berhati2 dengan panggilan telefon yang tidak berjawab. Maknanya kita langsung tidak mendengar apa2 jawapan/balasan selepas kita hello/memberi salam. Sebaliknya kita seperti terdengar hembusan, dengusan atau sesuatu yang berdengung. Atau lebih teruk terus kita terdengar jampi dalam bahasa2 tertentu.

Kejadian ini pulak sering terjadi. Bahkan kadang2 sampai 4-5 kali sehari. Lebih teruk boleh sampai 10 kali sehari! Malangnya pulak jika telefon itu telefon rumah (iaitu telefon TM). Telefon jenis ini kebanyakannya tiada nombor pemanggil yang dipaparkan. Maka ini akan menjadi susah untuk mengesan nombor pemanggil.

Jika telefon bimbit yang dihubungi maka nombor pemanggil akan dipaparkan. Maka senang untuk kita ignorekan sahaja.

Saya menyarankan jika berlaku keadaan pemanggil tidak berjawab maka segera terus matikan telefon atau letakkan telefon. Kerana kemungkinan ada gangguan sihir sedang dilakukan!

Ada beberapa kes selepas berlaku gangguan melalui telefon sebegitu, telinga terasa berdesing, kepala terasa sakit atau lebih dahsyat akan menjerit-mengilai tanpa sebab! Sahlah panggilan tadi memang bersihir!

Penyihir ini biasanya akan mendail nombor mangsa dan apabila mangsa menjawab terus sahaja telefon itu diperasapkan di kemenyan atau penyihir akan terkumat-kamit membaca mantera secara perlahan dan menghembus ke dalam telefon.

Jalan paling selamat untuk menjawab panggilan telefon yang tidak dikenali, sila baca ayat di bawah 3x, 5x atau 7x. In Shaa Allah selamat!

No comments:

Post a Comment