f

f

Tuesday 17 September 2013

BERTEMPUR DENGAN JIN JAWA 'WAK PARJO'!


17 Sept 2013, jam 3 petang saya menerima kunjungan tetamu dari Kelantan. Saya pernah merawat anak lelaki mereka dalam kisah keris berdiri. Kini saya merawat ibu mereka pula.

Khabarnya beberapa hari sebelum bertemu saya, si ibu mula buat perangai sampai kerasukan di rumah. Selain itu si ibu tua ini kerap sakit di seluruh tubuh badan. Saya tanpa berlengah memulakan sesi ruqyah. Baru sudah membacakan Al-Fatehah dan ayatul Kursi, si ibu mula menunjukkan kehadiran jin yang kesakitan sambil terlolong2 menahan sakit. Maka mulalah sesi pertempuran...!

Jin jawa dari belaan Wak Parjo! Itu pengakuan jin tersebut dengan bangganya sambil menepuk2 dada. Ada 2 ekor jin yakni sepasang yang menghuni tubuh si ibu telah belasan tahun mengganggu. Jin jantan usia sekitar 60 tahun dan jin betina 70 tahun. Memang cakap besar 2 ekor jin ini. Tapi mereka tewas dengan ayat2 Allah SWT. Hanya baca 1-2 ayat azab sahaja terus terlalak melolong 2 ekor jin kafir ini.

AlhamdulilLah, 2 ekor jin kafir mengaku kalah dengan kebesaran Allah SWT dan mula patuh arahan saya untuk membersihkan segala barang sihir yang diletakkan pada tubuh si ibu. Antara barang sihir yang diletakkan ialah paku, debu mayat, kaca dan patung! Sesi membersihkan ini memakan masa yang lama tetapi dirasakan sekejap melayan kerenah jin jawa yang banyak cakap ini. Anda bayangkan orang kelantan tiba2 fasih cakap jawa.

Selesai sesi pembersihan, saya jalankan teknik DIP dan berjaya! 2 ekor jin jawa ini diIslamkan dan dihantar ke tempat suci. Si ibu keletihan dan dia takjub kerana badannya ringan, tak sakit lagi dan matanya cerah, tidak sebelum dan selama ini pandangannya kelam sahaja. Sebelum mereka balik, saya katakan nanti tunggu panggilan orang yang buat sihir ini dan dia akan tanya mak sihat atau tidak. Selepas 10 minit mereka balik, si anak sms saya beritahu orang yang disyaki memang telah sms bertanyakan kesihatan mak mereka !! Wallahu'alam.

*Wak Parjo tinggal di Bangi Lama Kajang. Bekerja sebagai pemungut kotak terbuang.

No comments:

Post a Comment