f

f

Friday 13 September 2013

RAWATAN KEPADA 4 TETAMU DARI KELANTAN...

13 Sept 2013, jam 10 pagi saya menerima kunjungan 4 wanita (3 adik beradik, 1 ipar) dari Kelantan untuk rawatan. Saya menjalankan sesi soal-siasat dan merasakan ada gangguan saka dan sihir.

Saya mulai meruqyah kakak yang tua dari 3 beradik itu dan mendapati gangguan 2 ekor jin. Semasa saya meruqyah, ipar mereka mulai teresak2 menangis tanpa sebab. Biasanya sihir. 2 ekor jin yang mengganggu agak lemah untuk berinteraksi. Saya tangguhkan sekejap rawatan kepada kakak yang tua. Saya terus scan kepada 2 adik perempuannya dan mendapati memang ada gangguan jin. Bagaimanapun gangguan agak lemah. Kemudian saya meruqyah ipar mereka. Terus ipar ini 50% kerasukan. Ada 3 ekor jin sihir yang degil!

Kerana hari Jumaat, saya tidak mahu melambatkan rawatan seperti DIP yang lama. Bimbang nanti saya terlewat solat Jumaat. Lalu keempat mereka ini saya gunakan teknik kuarantin. AlhamdulilLah, keempat mereka dapat merasakan ada sesuatu yang ditarik keluar melalui kepala mereka dan badan mereka terus merasa ringan. Bi'iznilLah...

No comments:

Post a Comment