f

f

Wednesday 11 September 2013

PAGI JUMPA BUAYA PUTIH, PETANG LAWAN JIN SIHIR, MALAM JUMPA NENEK KEBAYAN! FULL DAY!

SAKA BUAYA PUTIH MENGGANGGU!


10 Sept 2013, jam 10.30 pagi saya menerima kunjungan keluarga dari Negeri Sembilan. Si ibu saya pernah merawat membuang saka buaya putih pada dirinya. Ketika rawatan buaya mengakui ada lagi kerabatnya pada anak sulung lelaki si ibu. Asalnya memang nak merawat si anak ini, tetapi ketika itu dia tak dapat hadir dengan pelbagai alasan. Saya bertanyakan pada si ibu perihal anaknya, adakah dia jenis mandi lama? Si ibu mengakui memang anak lelakinya itu jenis mandi lama. Maka saya cuba ruqyah si ibu dan terus si ibu kerasukan 50%. Tepat tekaan saya ada gangguan saka buaya. Seperti biasa kaedah saya dakwah, Islamkan dan pindah ke tempat suci (DIP). Proses berjalan lancar.

Balik kepada cerita si anak yang baru dapat datang ke pejabat saya 10 Sept. Si anak ini mempunyai sikap malas belajar, kuat tidur, gopoh, kasar, dan bossy dengan adik beradik yang lain. Saya terus meruqyah beliau dan memang ada gangguan saka seekor buaya putih. AlhamdulilLah, saka tidak berlaku kasar dan menerima baik kaedah DIP saya. Kes selesai.

Saya minta kepada si ibu kalau boleh bawa ayahnya yang tua kerana saka buaya putih mengakui saka induk pada datuk budak lelaki itu. Wallahu'alam.


RAWATAN SIHIR KEPADA PA-YB!


10 Sept 2013, jam 3 petang saya berkunjung ke rumah keluarga pesakit di Bangi. Seorang lelaki yang sakit buah pinggang dan terpaksa buat dialisis di rumah setiap 4 jam. Beliau telah hampir setahun sakit dan terpaksa berehat daripada melakukan kerja sebagai PA kepada seorang YB Kelantan. Isterinya pula seorang Dr veterinar UPM yang baru pencen dan kini giat menjalankan produk MLM sambil menguruskan suaminya yang sakit.

Saya seperti biasa menjalankan sesi interview. Apabila Dr menceritakan pernah bermimpi air sungai ketika belajar di luar negara, maka saya meruqyah beliau dahulu. Selepas 15 minit, memang sudah dijangka ada gangguan jin sihir. Saya scan suaminya pula dan turut diganggu jin sihir. Bagaimana pun, teknik DIP gagal memujuk jin. Jadi saya tukar teknik kuarantin jin pada pasangan tersebut. AlhamdulilLah berhasil. Kedua mereka merasakan ada sesuatu yang keluar di bahagian kepala, Wallahu'alam.


SAKA JAWA NENEK KEBAYAN MENYERANG!


10 Sept 2013, jam 9 malam saya menerima kunjungan satu keluarga dari Semenyih Kajang. Cerita anak lelaki 17 tahun banyak masalah di sekolah dan di rumah. Saya tak kisah sangat si anak, sebab saya dapat rasakan ada sesuatu pada diri ibunya yang sedang menceritakan perihal anaknya kepada saya. Saya mula bertanyakan soalan relevan dengan posisi saya sebagai perawat kepada si ibu. Soalan saya pula berkisar dengan sejarah kehidupan si ibu dan sedikit soalan berkaitan suaminya. Suaminya clear sebab dahi hitam :)

Saya minta izin untuk meruqyah si ibu, selang 15 minit si ibu 50% kerasukan. Saya menjangkakan saka jenis binatang yang menghuni dirinya tetapi rupanya saka nenek kebayan sebanyak 5 ekor! Saya berbahasa isyarat dengan suaminya dan suaminya mengakui isterinya memang agak pemarah dan baran. Anak2 mereka hanya gelak kecil melihat pengakuan si ayah. Saya terpaksa berbahasa isyarat untuk elakkan isterinya mendengar :)

Nenek kebayan si ibu mengakui pada anak lelaki yang bermasalah itu turut dihuni 2 ekor saka nenek kebayan yang menjadikan dia berakhlak buruk. Dipendekkan cerita kedua ibu dan anak saya gunakan teknik DIP dan proses selesai dengan baik.

Setelah si ibu sedar, dia mengakui pernah melihat salah seorang keturunan sebelah ibunya kerasukan dan menari ala perempuan jawa sambil berkata 'jangan ganggu keturunan aku!' Wallahu'alam.

Sebelum mereka balik, saya minta tolong ibu kepada ibu budak lelaki ini buat rawatan dengan saya bila2 masa. Sebab saya syak saka induk ada padanya! Induk2 saka ni kalau dibiarkan memang tak selesai gangguan saka keturunan!

No comments:

Post a Comment