f

f

Monday 16 September 2013

GADUH SUAMI ISTERI ANGKARA JIN!


16 Sept 2013, jam 10.30 pagi saya menerima kunjungan sepasang suami isteri dari Bangi. Rumahtangga mereka kerap berantakan dan panas. Suami isteri selalu bergaduh, dengan anak2 sentiasa 'panas'. Si isteri seorang pensyarah dan sedang menyiapkan tesis Phd. Sepatutnya sudah hantar tesis lepas hari raya, tetapi disebabkan rumahtangga semakin panas, tesis terlepas tarikh hantar.

Saya seperti biasa interview mereka suami isteri. Tetapi si suami agak dingin dengan soalan saya dan keberatan untuk dirawat. Inilah yang dikatakan gangguan! Saya pun malas nak melayan keletah suami yang kebudakan. Isterinya bersedia untuk dirawat dan bekerjasama dengan saya.

Saya mula meruqyah si isteri dan hanya selepas baca Al-Fatehah sahaja terus dia kerasukan menangis. Gangguan adalah jin saka ular! Saya terus memulakan sesi DIP dan jin selamat dihantar ke tempat berkat lagi rahmat.

Saya agak geram dengan suaminya yang langsung buat tak tahu dengan isterinya yang kerasukan dan menangis. Dia asyik sibuk nak balik nak tengok anak di rumah. Entahlah, saya pun tak faham. Saya hanya minta kalau ada masa bawa anak2 untuk saya scan, sebab pengakuan jin pada emaknya memang ada gangguan pada anak2 mereka. Wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment