f

f

Saturday 21 September 2013

JIN WAK PARJO KECUNDANG LAGI!


20 Sept 2013, jam 10 pagi saya menerima kunjungan satu keluarga dari Kelantan. Ingat lagi kisah jin wak parjo yang mengganggu seorang isteri dalam kisah yang lepas, kali ini suaminya pula datang untuk berubat.

Sebelum merawat saya bertanyakan keadaan isterinya. AlhamdulilLah, isterinya banyak perubahan positif! Sakit2 di badan hilang terus dan badan terasa ringan. Selera makan semakin bertambah, berbeza sebelum ini tak lalu makan. Cuma isterinya banyak sendawa yang berbau busuk dan buang air besar pun teramat busuk menusuk hidung. Saya katakan, barang kotor sedang keluar. Wallahu'alam.

Saya meruqyah si suaminya dan memang ada gangguan 2 ekor jin. Tetapi gangguan amat lemah, hanya berinteraksi lemah sahaja. Saya malas nak berlama2 terus saya kuarantinkan. AlhamdulilLah, si suami merasakan ada sesuatu yang ditarik keluar di bahagian kepalanya dan sakit2 bahunya hilang terus, Bi'iznilLah.

No comments:

Post a Comment