f

f

Sunday 15 September 2013

JAUH DARI INDIA DATANG MENERIMA RAWATAN!


14 Sept 2013, jam 11.30 pagi saya menerima kunjungan keluarga India Muslim. Mereka ini adalah kerabat keluarga salah sebuah kumpulan restoran mamak yang terkenal di Malaysia. Saya pernah merawat keluarga ini dahulu akibat gangguan sihir. Dan selepas itu makin ramai saudara-mara mereka datang buat rawatan dengan saya termasuk dari India.

Kali ini, mereka membawa lagi salah seorang keluarga dari India untuk berubat. Masih lagi gangguan sihir yang berpunca daripada orang yang sama dari India. Rawatan dilakukan dan gangguan jin baru ini agak kuat, tetapi saya agak keletihan untuk buat rawatan agresif disebabkan komitmen lain sebelum itu yang telah mengurangkan tenaga saya.

Saya sedarkan pesakit dan tangguhkan pada Jumaat akan datang.

No comments:

Post a Comment